მათემატიკური დიდაქტიკური თამაშები ზრდის მათემატიკის სწავლების ინტერესს. იგი მეხსიერების განვითარების მნიშვნელოვანი საშუალებაა. სწორედ ამას ემსახურებოდა პირველ კლასში ჩატარებული გაკვეთილი (პედაგოგი: მათემატიკის მასწავლებელი მაია ჩოლაბარგია). ერთმანეთს ენაცვლებოდა სხვადასხვა სახის თამაშები: ,,ჯამი და სხვაობა“; ,,ვინ მიიღებს ,,10“ ს“, ,,ფერადი რიცხვები“; ,,გამოვიცნოთ ფიგურა“... ბავშვები თითოეულ აქტივობას ხალისით ასრულებდნენ და თამაშ-თამაშით მიაღწიეს გაკვეთილის მიზანს: ,,დიდაქტიკური მათემატიკური თამაშების გამოყენებით შეკრება-გამოკლების განმტკიცება“.