ინგლისური ენის შემაჯამებელი გაკვეთილი მე-3 კლასში (პედაგოგი: ინგლისური ენის მასწავლებელი თეა დოლიძე) სახალისო, როლური თამაშებით დატვირთული აღმოჩნდა. მოსწავლეებმა მოირგეს შერჩეული პროფესიების უნიფორმები, წარმოადგინეს შესაფერისი ნივთები.
დედამიწის დღე ჩვენს სკოლაში სხვადასხვაგვარად აღინიშნა. მეშვიდე კლასის მოსწავლეებმა (პედაგოგი: ინგლისური ენის მასწავლებელი თეა დოლიძე) საინტერესო და თვალსაჩინოებებით დატვირთული პრეზენტაციები მოამზადეს.
ა (ა) იპ საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის სამრევლო სკოლის მეშვიდეკლასელებმა წარმოადგინეს ინგლისურ ენაზე მომზადებული პრეზენტაციები ბულინგის თემაზე (პედაგოგი: ნინო ხვადაგიანი). მასწავლებელმა მონაწილეებს საინტერესო ფილმი აჩვენა. მოსწავლეების პრეზენტაციების შემდეგ გაიმართა მინი დისკუსია. შეხვედრა გამდიდრდა პირადი და სალიტერატურო მაგალითებით.
ვიდეორგოლი შექმნილია ფრანგული ინსტიტუტის მიერ გამოცხადებული კონკურსის ფარგლებში ,,dis-mai dix mots"-მითხარით 10 სიტყვა. კონკურსის მიზანია ფრანგული სალიტერატურო ენის გამდიდრება ახალი სიტყვებით, მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენა განვითარება.
იდეის ავტორები: რუსუდან კვირკველია, თეა ასიეშვილი.
მონაწილეები მე-12 კლასის მოსწავლეები: თეონა ბაკურაძე, თამაზ კეჭაყმაძე, გოგა მარგალიტაძე.
მადლობა ხათუნა სალუქვაძეს და თამილა ბურჭულაძეს ნაყოფიერი თანამშრომლობისთვის.
ა(ა)იპ საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის სამრევლო სკოლაში 13 ივნისს ჩატარდა მე-4 კლასის ინგლისური ენის ღონისძიება ,,ვესალმებით ზაფხულს". პედაგოგები: ეკატერინე ქუტიძე, ნინო ხვადაგიანი, თეა დოლიძე, თამილა ბურჭულაძე.
უცხო ენების კათედრის
დებულება
შემუშავებულია კათედრის წევრების მიერ
დამტკიცებულია კოლეგიის გაფართოებული სხდომის მიერ ოქმი# 1
დამოწმებულია სკოლის დირექტორის მიერ:
დებულება
თავი 1. ზოგადი დებულება
1.1. უცხო ენების კათედრას წარმოადგენს ინგლისურის, ფრანგულის, გერმანულისა და რუსული ენის მასწავლებლები.
კათედრის მუშაობა ეყრდნობა შემდეგ კანონებსა და აქტებს:
• საქართველოს კანონი ზოგადი განათლების შესახებ`
• ეროვნული სასწავლო გეგმა
• სასკოლო სასწავლო გეგმა
• წინამდებარე დებულება
1.2 მოქმედების არეალი
ა(ა) იპ საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის სამრევლი სკოლა
თავი 2. კათედრის დებულების დამტკიცება
2.1კათედრის დებულებას შეიმუშავებს კათედრის თავ-რე წევრეთან ერთად,
განიხილება და მტკიცდება პედსაბჭოზე.
ამოწმებს სკოლის დირექტორი.
2.2 ძალაში შედის დამტკიცებისთანავე.
თავი 3. კათედრის მიზნები და ამოცანები
3.1. მიზნები:
უცხოური ენების სწავლების ხარისხის ამაღლების ხელშეწყობა;
მოსწავლეების უცხო ენების მიმართ მოტივაციის ამაღლება
3.2 ამოცანები:
• საგნების სწავლებაში არსებული პრობლემების გამოვლენა
• საგნების სწავლებაში თანამედროვე მეთოდების დანერგვა
• მეთოდური მასალების მოძიება, მომზადება
• სხვა კათედრებთან თანამშრომლობა
• სახელმძღვანელოების განხილვა, რეკომენდაციების მომზადება
• გაკვეთილებზე დასწრება-შეფასება
• მონიტორინგის ჩატარება (კრიტიკული მეგობარი)
თავი 4. კათედრის წევრობა
4.1 კათედრის წევრად ითვლება უცხო ენების დისციპლინების ყველა მასწავლებელი
კათედრის სხდომა ტარდება სემესტრში 2-ჯერ. საჭიროების შემთხვევაში ტარდება რიგგარეშე სხდომა(თავ-რის ან კათედრის უმრავლესობის მოთხოვნით)
4.2 კათედრის წევრების უფლება -მოვალეობები:
კათედრის წევრს აქვს უფლება
• მიიღოს მონაწილეობა სახელმძღვანელოების შერჩევაში;
• საათების განაწილებაში
• კათედრის მუშაობის დაგეგმვაში
• მოითხოვოს ტრენინგების მოსმენა
• მიიღოს კვალიფიციური მეთოდური დახმარება
• შეიმუშავოს წინადადებები და რეკომენდაციები და მიაწოდოს დირექციას,კოლეგიის გაფართოებულ სხდომას.
• განახორციელოს ინოვაციური პროექტები
• მიიღოს მონაწილეობა სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავებაში და დამტკიცებაში
• მიიღოს მონაწილეობა კათედრის მუშაობაში
• მიიღოს მონაწილეობა საგამოცდო ტესტების შემუშავებაში
• კათედრის მუშაობის შეფასებაში
• მონაწილეობა მიიღოს სხვა კათედრებთან კოორდინირებულ მუშაობაში
თავი5. კათედრის თავ-რე
კათედრის თავ-რე ირჩევა წელიწადში ერთხელ, გამონაკლის შემთხვევაში 2 წლით .
თავმჯდომარის უფლება-მოვალეობა:
• მუშაობის ორგანიზება
• დოკუმენტების წარმოება/ შენახვა
• გუნდური მუშაობის კოორდინირება
• კათედრის საქმიანობის დაგეგმვა
• მონიტორინგი
• შეფასება
• ანგარიშის მომზადება, პედსაბჭოსთვის წარდგენა
• სხვა კათედრებთან თანამშრომლობა.
თავი 6 კათედრის სხდომა და გადაწყვეტილებები
6.1კათედრა უფლებამოსილია მიიღოს გადაწყვეტილება, თუ სხდომას ესწრება უმრავლესობა;
სხდომას ატარებას თავ-რე ან მის მიერ უფლებამოსილი პირი.
თავი 7. ცვლილება-დამატებები დებულებაში
7.1დებულებაში ცვლილებება/დამატებების შეტანის უფლება აქვს კათედრის თავ-რეს წევრებთან ერთად.
7.2 ცვლილებებს ამტკიცებს პედაგოგიური კოლეგიის სხდომა
1. უცხოური ენების საგნობრივ ჯგუფში გაერთიანებულია შემდეგი სავალდებულო საგნები:
ა) პირველი უცხოური ენა (ისწავლება I-XII კლასებში);
ბ) მეორე უცხოური ენა (ისწავლებაVII– XII კლასებში).
2. პირველი კლასიდან სავალდებულოა ინგლისური ენის სწავლება.
3. პირველი უცხოური ენის სწავლება იწყება პირველი კლასიდან, ხოლო მეორისა – VII კლასიდან (გარდა არაქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის დადგენილი გამონაკლისისა).
4. სკოლა უფლებამოსილია გამონაკლისის სახით, სამინისტროსთან შეთანხმებით, მეორე უცხოური ენის სწავლება დაიწყოს ნებისმიერი კლასიდან.
5. უცხოური ენების სწავლებამ მოსწავლეს უნდა განუვითაროსსახელმწიფო ენასთან ერთად სულ მცირე ორ ენაზე კომუნიკაციის უნარი.
6. დასაშვებია, რომ არაქართულენოვანმა სკოლებმა/სექტორებმა თავიანთ მოსწავლეებს, მშობლიური და სახელმწიფო ენების გარდა, ერთი უცხოური ენა ასწავლონ.
7. უცხოური ენების საგნობრივი ჯგუფის ერთ-ერთი მთავარი მიზანია, მოსწავლეებმა შეძლონ წერილობითი და ზეპირი ფორმით კომუნიკაცია უცხოურ ენაზე/ენებზე. ყველა სხვა საგნობრივი ჯგუფის მსგავსად, ძირითადი ყურადღება უნდა მიექცეს შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარის განვითარებას.
8. უცხოური ენის საგნობრივი სტანდარტები შედგენილია ენის ფლობის დონეების მიხედვით და საერთოა ნებისმიერი უცხოური ენისათვის. საგნობრივი პროგრამების შინაარსი ითვალისწინებს მხოლოდ რამდენიმე ენას, თუმცა სკოლას უფლება აქვს, მოსწავლეებს ამ ენების ნაცვლად სხვა ენა/ენები შესთავაზოს, რაც უნდა განისაზღვროს სასკოლო სასწავლო გეგმით.
9. საშუალო საფეხურის დასრულებისას ერთ-ერთ უცხოურ ენაში მოსწავლე უნდა ფლობდეს სIII-სVI დონეს (B1), ხოლო მეორე უცხოურ ენაში - სII დონეს (A2).